onsdag 16 februari 2011

Lite smått o gott

Hej
idag är vädret så där "februarigt" som det bara kan vara, grått och kallt. Jag ska tända några ljus för att göra det lite mysigare. Mys är min stora passion och jag försöker alltid göra livet så enkelt och bra som möjligt. Ibland behövs det inte så mycket för att man ska trivas lite bättre. Februari är min värsta månad på året och jag gläds åt att vi har gjort hälften av den. *ler* Den är årstiden behöver man verkligen lite piff och push för att stå ut. Snart kan vi glädjas åt våren och värmen. Det ska bli så skönt. Eller hur :) Här kommer några bilder som jag hoppas kan lysa upp i det grå vädret. Kram P


Den här duken har jag knåpat ihop själv och tycker den blev ganska fin.


Ett hjärta kvar från i måndags, delar det nog med darlingen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar